Hakkımda

Fotoğrafım
Fotoğraf çekmek dışında bir şey yapmaz ki ne zaman fotoğrafın dışındaki dünyaya burnunu soksa bir kaç kesikle çıkar.

11 Kas 2015

Başkası Dese İnanmazdım




  Sevdim. İçten, yürekten ve ciğerden. Neden, çıkar ve karşılık beklemeden.
  Çocukluğunu, dizlerindeki yaraları, gözlerindeki yaşı, gülüşünün ardındaki karanlığı merak ettim.
  Birine bakmayı bırak, birine doknduğumda seni aradığımı fark ettim.
  Sadece sesini duyabilmek için, telefon numaranın üzerinde ellerimin titrediğini gördüm.
  Nefessiz kalışlarıma, yüreğimin göğüs kafesimi yırtarcasına attığına şahit oldum.
  Sabahlarca ve akşamlarca,pencerenin önünde sadece gölgeni görebilme umuduyla yanıp tutuşan gözlerimdeki hüznü sildim.
  Adının geçtiği her cümlede, her mısrada ya da her masada yutkunamayaıp, tutunacak yer aradığımı gördüm.
  Bana seni hatırlatan her şeye sarıldım. En çokta olamadığın anılara.
  Seni anlattığını düşündüğüm her şarkıyı söyledim bağıra çağıra.
  Bir filmin başrolüne seni koyıp izledim defalarca.
  Her gece sana kavuşmanın ümidiyle açtım ellerimi duâ'ya.
  Her yolun sonunda sana varacakmışcasına geçtim sokaklardan, köşe başlarında rastlaşmak umuduyla.
  Her gece senden nefret ederek uyudum ve her sabah seni yeniden severek uyandm.
  Şu gönlümüze ne koyduysak çürüyüp gitti zaten.
  Başkası dese inanmazdım.
  İşte benim hikayem bu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder