Hakkımda

Fotoğrafım
Fotoğraf çekmek dışında bir şey yapmaz ki ne zaman fotoğrafın dışındaki dünyaya burnunu soksa bir kaç kesikle çıkar.

18 Haz 2012

Ben hazırım...

   Yıllardır içinde sakladığın ve haykırmak için biriktirdiğin sevda sözlerinle gel. Ya da konuşma, tek bir söz bile söyleme, suskunluğunla gel. Sana kendini anlatman için fırsat vermeyen insanları bırak bir kenara. Onlar hep zamanını çaldı senin. Sen aşkını saklarken hoyrat ellerden, onlar her seferinde bir çentik atıp yüreğine acıttılar yaranı. Uyuyamadığın bütün uykuları, üşüdüğün kış sabahlarını, iç sıkıntısı ile geçirdiğin bütün akşamları topla öyle gel.
   Ben koşulsuzca sevmeye hazırım seni. Sorgulamadan, yargılamadan, değiştirmeye çalışmadan sevmeye razıyım. Hayatı seninle yeniden keşfetmeye hazırım. Gel ve sarıl bana. Bu sahte hayatların ortasında inandığım tek gerçek sen ol. Suç ortağım ol, aşık olma suçunu birlikte işleyelim. Bekleyişlerle tüketmeyelim birbirimizi. Gel ve sarıl son bulsun yalnızlığımız bunca kalabalığın arasında.
   Vazgeçilmezim olmak için gel. Seni kaybetmekten öyle korkayım ki, düşüncesi bile titretsin yüreğimi. Sen olmadan yaşamayacağımı bileyim, sen olmadan geçecek bir gün bile yaralasın beni, acıtsın kalbimi. Başkalarının asla göremediği o çocuk yanınla gel bana. Güven bana. Birine güvenmenin insanda yaratacağı o müthiş huzuru duyarak gel.
   Gel istersen ağla omzumda sabaha kadar. Birlikte ağlayalım, akıp gitsin göz yaşlarımızla.  Sadece bana gel. Yıllardır içinde sakladığın karanlık odalarını aydınlatmak için gel.  Ben hazırım seni sevmeye.. Sonsuza dek sevmeye..

                                                                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder