Hakkımda

Fotoğrafım
Fotoğraf çekmek dışında bir şey yapmaz ki ne zaman fotoğrafın dışındaki dünyaya burnunu soksa bir kaç kesikle çıkar.

6 Ağu 2011

Sırada ''ki'' hayat gelsin..

   Gözlerimden yaş yerine sessiz harfler damlarken yazılıyor bu satırlar. Tanrı onunla bizi ikiye böldü. Dağıldık. Yalnız gövdelerde binlerce parçaya ayrıldık. Geçmişin ve yaşanmışlıkların tek ilham kaynağı haline geldiğini görmek üzücü ve bir o kadar da sinir bozucu şuanda. Yüzümde gülen bir maske ve ötesinde boş anılar.
   Şimdi anlatır mı yüzümü bir kaç eski tanıdık insan adı yada bir kaç yalancı gülümse ile çekilmiş fotoğraflar? Yazdıklarımı geçtim, yazamadıklarım için yargılıyor bu şehir beni. Oysa gösterecek çok fotoğrafım vardı. Özlediğim eski bir şarkı ve çekilmiş bir kaç fotoğraftı ama, hatırlamaya takatim yoktu… Dinleyemediğimden ve o fotoğraflardaki bakışlar anlamını yitirmesin diye bakamadığımdan nedenleri çoktan unutulmuştu. 
   Özlediğimi hissediyorum ve lanet ediyorum. İzel'in yorumladığı Teoman şarkısı çalıyor kulaklarımda, bende eşlik ediyorum özlemiş duygularla. Gram uyku yok gözlerimde. Bir işe yarasa bari. Bu gece onu hatırlatan şarkılar dinlemeyi tercih ediyorum. Her şarkının sonu aynı. Hüzün!
   Bu hikayenin sonu farklı olsun dediğimde sadece güldüm. Sonra o gitti, çünkü herkes gider. Bu son her hikayede aynıdır. Başka gitmeler için yazılmış hikayeler adına; 'Sırada ki hayat gelsin' ...                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder